zondag, december 17, 2006

Galgo met blauwe ogen

Onlangs raakte ik gefascineerd door een galgo genaamd Sandra op de site van Greyhoundsrescue.
Gelukkig won mijn zelfbeheersing en verstand het van mijn fascinatie en bedraagt mijn roedel tot op de dag van vandaag 4 leden.
Sandra stond op een gegeven moment als geadopteerd vermeld en ik liet haar los,
opgelucht haast.
Toen ik haar vandaag ontmoette, tijdens de Greyhoundsrescuewandeling,
die kleine Galga met haar blauwe ogen, had ik toch last van weemoedige spijt.
Wat een prachtige hond.
Gelukkig heeft ze een leuk stel adoptieouders, die hartstikke blij met haar zijn en verheugd dat ze nu al gewoon los kan lopen zonder er vandoor te gaan. Zucht...


1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Andrea

Ik kan me je fascinatie voorstellen. Ook ik ben lang geleden gevallen voor dit soort honden en als er dan ook nog eentje ronddwaalt met blauwe ogen...................