donderdag, augustus 17, 2006

dag 13 eindstadium


Vandaag is de douchewand geïnstalleerd. Met een geleende diamantboor zijn er prachtige gaten geboord in de tegels.
Met douchen moet ik nog even wachten. De kit moet nog drogen.
Mijn badkamer is nu af.
Totale kosten: 5.600 euro
Een badkamer is welliswaar de een na kleinste doch meest arbeidsintensieve ruimte van het hele huis en na eventueel de keuken, de duurste. Toen ik navraag ging doen bij mensen die hun badkamer hadden laten verbouwen, kleine badkamertjes en niet al te lux, bleken de totale kosten te variëren van 7.500 tot 11.000...
Het is dus de moeite waard om het sanitair los bij elkaar te zoeken, daar valt veel op te besparen, ik zelf heb veel via internet in Duitsland gekocht.
Op de tegels heb ik geen cent bespaard. Ik wilde de mooiste tegels en daar heb ik geen spijt van. Ze vormen de huid van je badkamer.
Maar vast staat, badkamers zijn duur en mooie badkamers zijn erg duur...
Maar ik ga nu genieten van de mooiste badkamer van de wereld, mijn droombadkamer!



3 opmerkingen:

Anoniem zei

De badkamer is prachtig geworden. Ga er maar van genieten.

gr. Bianca

Xolopodenco zei

Dank je wel Bianca!! Ik ben nu wel toe aan vakantie...helaas het werk wacht!

Anoniem zei

Hoi,
ik weet wat er nog ontbreekt:
de perfekte spullen om jezelf te verwennen en die vind je hier:
http://www.rituals.nl/

:-)